בעלי קריירה ונמצאים מעט בבית? כמה טיפים לייעול…

טיפים לייעול יציאה מהבית

חוזרים הביתה גמורים כל יום מהעבודה רק כדי לרוץ בין מוסדות החינוך, החוגים, הבישול ושאר מטלות הבית? מסתבר כי באמצעות מספר טיפים קטנטנים תוכלו להתייעל ולגלות שעות נוספות שנוספו במהלך השבוע לסדר היום שלכם. מסתבר שזה ממש פשוט… אספנו מספר טיפים מהורים מנוסים, בעלי קריירה, שעשו זאת לפניכם.

הסוד להארכת היממה: בוחרים בגדים ביום שלפני

כהורים לילדים אנו מקווים שהיממה תארך קצת יותר מ-24 שעות. כל שעה נוספת תתקבל בברכה. אחת השיטות לעשות זאת היא להעביר חלק מהמשימות ללילה שלפני. משימה שעשויה לארוך 5 דקות אך יכולה גם למלא חצי שעה היא בחירת הבגדים – הן עבור הקטנטנים שלנו והן גם עבור עצמנו. נסו לקבוע זמן קבוע (למשל כל ערב לפני המקלחת) בו תבחרו את הבגדים למחר. זה הזמן לגלות לילדים סודות קטנים של התאמת צבעים (שחור הולך עם כל צבע…) ולתת ליצירתיות שלהם לפרוח בהתאמת בגדים אישית. על הדרך… תוכלו למצוא גם את הבגדים אותם אתם תלבשו מחר לעבודה.

קצרו את זמן הבישול

אם לפני שני עשורים היינו מאריכים את זמן הבישול, יושבים שעות מול הסיר המהביל ומחכים לניחוחות שיעלו ממנו, היום הבישול עשוי להיות אחד מגזלני הזמן העיקריים. השאירו את המתכונים המורכבים לחגים ולסוף השבוע ובחרו מתכונים שאפשר לבשל במספר דקות. הרשת מלאה במגוון רחב של מתכוני אינסטנט, כאשר אנו יכולים להמליץ על אתר "טעים בשבע" המציע מתכונים לבישול בעשר דקות – מהיר, טעים ומושקע יותר מחביתה ממוצעת.

מסדרי הבתים

אחד השירותים הטרנדיים ביותר בעשור האחרון סוגר לנו פינה כואבת – ארגון הבית. גם אם נראה כי המרחב הביתי שלכם נמצא כרגע בסדר עדיפות נמוך, בין מכון הכושר, הריצה לעבודה והחוגים של הילדים, תופתעו לגלות  כי כאשר משנים את הדרך בה הבית מאורגן, מוסיפים שטחי אחסון נוספים ומגדירים מקום קבוע לכל אחד מהצעצועים המפוזרים על השטיח – הרבה יותר מהיר וקל לסדר את הבית. חברות המתמחות בארגון הבית מחדש שמנות את הדרך בה חללי הבית יראו, ביצירתיות רבה ומכינות תשתית לבית שקל לסדר בכל יום בתוך זמן קצר.

ארון הספרים – אצלכם בטאבלט

מחפשים איך להעביר את השעות הרבות המושקעות בהרדמת הקטנטנים מדי יום? זוכרים את ארון הספרים המלא בילדותכם? היום אפשר למצוא מגוון רחב של ספרים חדשים להורדה און ליין לטאבלט או הטלפון, סיפורים הקשורים לחג המתקרב או לבעל החיים שריגש את הילד בגן. סיפורים המתעדכנים לפי בחירת הילדים לפני השינה יהפכו את זמן האיכות שלכם ביחד לחוויה מיוחדת שהילדים יצפו לה ואחרי סיפור ארוך… העיניים יתחילו להיעצם ושינה מתוקה עם חלומות על כוכבי הסיפור תפנה לכם את הזמן ללילה שקט.

התחילו להעניק מטלות קבועות לילדים: בתשלום או תמורת בונוסים אחרים

נחזור אחורה שניים שלושה דורות אחורה… לאותה תקופה בה הילדים היו חלק ממבצעי מטלות הבית, כל זאת כחלק מסדר היום וכתחליף למסכי הנייד, הטאבלט, הקונסולה או הטלוויזיה. בתקופה הזו רבים ידעו כבר לשטוף כלים ורצפה, לקפל כביסה ולהפעיל את מדיח הכלים, מכונת הכביסה או המייבש. נודה על האמת, היום קצת קשה יותר לרתום את הזאטוטים לביצוע המשימות – אך גלידה בסוף היום, צ'ופר שנוסף לדמי הכיס או צ'ופר אחר יכולים לסייע להם ללמוד כישורים חשובים לעתיד ולהוריד מכם מקצת מהמשימות היומיומיות המעיקות.

לסיכום, אלה כמה טיפים קטנים שהופכים את חיי היומיום שלנו לקלילים יותר ומוסיפים בכל יום זמן יקר מפז. יש לכם טיפים נוספים? שתפו אותנו!