הארוחה הקלילה של היום

כריך בריא

חוזרים הביתה לאחר יום ארוך? רוצים לשבת וליהנות מארוחה משפחתית טעימה? אתם בוודאי מחפשים מתכונים לארוחת ערב. אבל מה עושים כאשר מתחשק לנו ארוחה מלאת טעמים ויש לנו זמן קצר על מנת להכין אותה? מחפשים מתכונים קלים לארוחת ערב וכמובן חשוב שיהיו איכותיים וטעימים במיוחד. איך תוכלו לשדרג גם את החוויה של הכנת ארוחת הערב? מה עושים עם השאריות ואילו אופציות שונות קיימות? קיראו כאן וקחו רעיונות טעימים.

 

שלבו את הילדים בהכנה

דרך נהדרת ליהנות מהכנת מתכונים לארוחת ערב היא לשלב את הילדים בהכנה. נכון, יתכן וזה יקח קצת יותר זמן, אבל אם תגייסו מעט סבלנות תגלו שהילדים עשויים לעזור מאוד בתהליך. חיתוך של סלט יכול להיות משימה פשוטה לילדים, ערבוב המרכיבים והבאת הרכיבים השונים שכוללים מתכונים קלים לארוחת ערב אף הם משימה לצעירים שבחבורה. אתם תגלו עם סיום ההכנה של המתכון שהילדים נהנו מאוד מהתהליך, וכמו כן גם אתם חוויתם זמן איכות קצר ומשפחתי. הכניסו את הכנת ארוחת הערב כחלק מהשגרה היומית ותגלו שגם הם נהנים מהכנת מתכונים לארוחת ערב. בנוסף, אפשר להציע להם לבחור מפעם לפעם מתכון קליל אשר יכלל בתוך הארוחה. תופתעו לגלות עד כמה הם יהנו מכך.

גם לטבעונים

משמח לגלות כי לטבעונים יש יותר ויותר אופציות קולינריות בשנים האחרונות. השאלה היא עד כמה פשוט וקל להכין מתכונים לארוחת ערב טבעונית. הכנת מתכונים טבעוניים לארוחת הערב לא צריכה להיות משימה מורכבת יתר על המידה. קיימים אינספור מתכונים קלים לארוחת ערב על טהרת הטבעונות. לא מדובר רק על סלטים או ירקות אלא על מרכיבים רבים ומגוונים אשר יכולים להרכיב מנות נפלאות. כדאי להחזיק בבית מרכיבים בסיסיים טבעוניים אשר יקצרו אף יותר את זמן ההכנה. תגלו עד מהרה כי אפשר בקלות להכין ארוחת ערב קלילה וטבעונית, מבלי להשקיע זמן רב במטבח.

אופציה בשרית

גם אם מתחשקת לכם ארוחה בשרית בשעות הערב, תוכלו למצוא מתכונים קלים לארוחת ערב. נכון שעל פי רוב זמן ההכנה של מנות בשריות הוא יותר ארוך ממנות לא בשריות, אך עם הכנה מוקדמת שאינה מורכבת תוכלו ליהנות מתבשילים נהדרים שממש לא מורכב להכין. מתכונים לארוחת ערב בשרית יכולים להתאים מצוין לימי החורף הקרירים, כאשר הגשם יורד בחוץ וכל המשפחה מתכנסת סביב השולחן לארוחת הערב. אפשר להכין קציצות טעימות אפויות או מבושלות עם מגוון של רטבים וסגנונות. היתרון הנחמד של ארוחת ערב בשרית היא האפשרות ליהנות מהשאריות (במידה וישארו כאלו…) גם למחרת בארוחת הצוהריים.ואיך דואגים שתמיד יהיו מנות טעימות בארוחת הערב? הכנה מוקדמת יכולה מאוד לסייע. ציידו את המזווה במטבח מבעוד מועד בתבלינים בהם תוכלו לעשות שימוש בכל עת, וכך תוכלו להוסיף טעם וגיוון למנות השונות אותן הכנתן.