כל מה שרציתם לדעת על פרוביוטיקה לילדים

פרוביוטיקה לילדים

פרוביוטיקה מכילה זנים שונים של חיידקים טובים לגוף האדם. היא מורכבת ממספר מיקרואורגניזמים חיים שאפשר למצוא במוצרי חלב רבים כמו: יוגורט. כשהילדים גדלים, הם פחות ופחות צורכים מוצרי חלב ולכן, החיידקים הטובים מתמוגגים. השימוש בתוסף, המשולב עם פרה –ביוטיקה, עוזר לשמור על איזון החיידקים בקיבה ויוצר חיידקים טובים ואיכותיים. הורים רבים רוכשים את המוצר עבור ילדיהם בשביל לאזן את מערכת העיכול, לחזק את המערכת החיסונית ועוד. התכשירים הפרוביוטיים מגיעים במגוון צורות באופן הנטילה. כשמדובר בילדים, המוצר לרוב מגיע בצורת אבקה, טבליות לעיסה או סוכריות למציצה.

פרוביוטיקה לילדים

פרוביוטיקה נחשבת לעשירה מאוד בחיידקים ממשפחת הביפידובקטריום ומשפרת את התהליכים במערכת העיכול במעי של הילדים החל מגיל אפס. ניתן למצוא בפרוביוטיקה תוספת של פרה-ביוטיקה (סיבים פרוקטואוליגוסכרידים (F.O.S שעוזרת מאוד בקרב ילדים ומשפרת את פעילותם של החיידקים הפרוביוטיים במעי.

מחקרים הוכיחו כי הוספת פרוביוטיקה לתזונה היומית של ילדכם מצליחה לשפר את תפקוד מערכת העיכול ומונעת איזון לא תקין של חיידקים כמו: כאבי בטן, שלשולים ועיכול לקוי. אם תתמידו בנתינת פרוביוטיקה לילדכם, תרגילו את הגוף לייצר את חיידקים טובים יותר.

שימו לב: חשוב מאוד להתאים את התוסף לחיידקים הרלוונטיים של הילד. במידה ובחרתם בתוסף לא מתאים, יכול להיות שהתוצאה לא תהיה טובה בהתאם לזו שתואמת להרכב החיידקים של ילדכם.

אצת ספירולינה

אצת ספירולינה מכילה ריכוזים גבוהים של מינרלים וויטמינים: סידן, ברזל, ויטמין A, אבץ, מגנזיום, ויטמין B ועוד. משתמשים רבים מעידים על שינויים מהותיים בתוצאות הבדיקות הרפואיות, במראה החיצוני ובהרגשה הנפשית הכללית. אצת הספירלה היא אצה חד תאית המשתייכת למשפחתן של האצות הירוקות והכחולות. לאצה יש תפקיד חשוב בהשפעה על הבריאות של הגוף. היא משפרת את תפקודי הגוף, מובילה לתוצאת שיער ועור מבריקים ובוהקים, המראה החיצוני משתפר והופך לאנרגטי, בריא ומואר.

הילדים גדלים מהר והגוף שלהם עובד כל הזמן. הם מעכלים, גדלים, מתפתחים וצומחים – הגוף שלהם זקוק לכמה שיותר מינרלים וערכים תזונתיים איכותיים. נתינת ספירולינה בעלת ריכוז גבוה לילדכם, עוזרת לצמיחה הבריאה שלהם. האצה מכילה חלבון, מינרלים רבים וסידן שמסייע בחיזוק העצמות ועוד. מתלבטים האם לתת לילדכם אצת ספירולינה טרייה, אל תתלבטו – מומלץ לשלב ספירולינה כתוסף בתפריט היום יומי של הילדים. בשביל שתגיעו לתוצאות טובות עליכם לרכוש אצה טרייה ואיכותית ולתת מינון נכון ולפי גילו של הילד.

בנוסף, ילדים בכל רחבי העולם הסובלים מתת תזונה ניזונים מהאצה שממלאה אותם בוויטמינים ומינרלים. הרבה ילדים ותינוקות צורכים ספירולינה והתוצאות הוכיחו שהיא משפרת את המצב הבריאותי שלהם ומסייעת להילחם ברעב.

כמוסות או אבקה?

בגלל הטעם הפחות חביב של האצה, הטכנולוגיה התפתחה גם בעולם האצות והצליחה לייצר את האצה הטרייה בתצורות שונות תוך שימור ערכיה התזונתיים באבקה ובכדורים. ניתן לשלב ביחד עם האצה פרוביוטיקה וליצור מערכת בריאה יותר לילדכם מגיל קטן.