מחפשים איזו מתנה לקנות לבר מצווה? כמה רעיונות לפניכם

מתנה לבר מצווה

חגיגות בר המצווה משמעותיות מאוד עבור משפחות רבות, חלקן בוחרות להשקיע את עיקר התקציב בתכנון אירוע יוקרתי למשפחה ולחברים וחלקן מעדיפות לחלק את העלויות וליצור לילד חוויה ייחודית ומשמעותית. מחפשים רעיון למתנה משמעותית וערכית לכבוד חגיגות בר המצווה? אספנו עבורכם כמה רעיונות.

טיול משפחתי מיוחד

רבים חולמים על היום שבו יוכלו לאסוף את משפחתם ולצאת את אל המרחבים, לחצות מדינות עם רכב גדול או קראוון משפחתי ולהעניק לילד מתנה לבר מצווה שלעולם לא ישכח. זה יכול להיות טיול משפחתי של בר/ בת מצווה היוצא לסיור מקיף באירופה והוא מלא באטרקציות נפלאות, אתרים מעניינים ומעבר ממדינה למדינה המלווה באינספור חוויות מיוחדות או אולי טיול מחוף לחוף בארה"ב, שיעניק לכם זמן איכות משמעותי כמשפחה ושפע של חוויות וכלים לחיים. העלויות משתנות בהתאם ליעד, אורך הטיול וחבילת השירותים שתבחרו.

שובר מתנה לאימון בטייסת

בגיל בר המצווה הנערים מגלים ניצנים ראשונים של בגרות, שיחות על הבגרויות הקרבות, השירות הצבאי ואפילו התעניינות במין השני עולות על פני השטח. ישנם נערים אשר מבקשים להרגיש ייחודיים ולקבל חוויה שונה, שהיא כולה שלהם. עבורם נוצר אימון מיוחד על בסיס סימולטור בליווי טייס קרב או מדריכה מוסמכת. באימון הם יוכלו להתנסות בגיחות לשמיים, הטסת מטוס F-16 וביצוע משימות מאתגרות. הפעילות בטייסת מעניקה כלים מעשיים וערכיים להמשך החיים וחוויה שנחקקת בזיכרון ואף תורמת לעיצוב הזהות לאורך שנים. למי מתאים? לכל מי שרוצה להרגיש תחושה של טיסה במטוס קרב, למי שיש לו זיקה לפעילות מוטורית ונטייה טכנית, לכל חובבי המדע והחלל ואף לנערים ביישנים, שנוכחות של איש צוות אוויר והתנסות בחוויה תוסיף לתחושת הערך העצמי והביטחון.

חדר משלו

הילד גדל והפך לנער ואולי בסתר ליבו חולם הוא על פינה משלו. אחת המתנות המקוריות והערכיות ביותר שתוכלו להעניק לו היא – חדר שכולו שלו. זו יכולה להיות חצי מרפסת שהוסבה עבורו, פינוי של חדר אחר, שלא היה בשימוש או אולי מעבר לדירה גדולה יותר המאפשרת את הנושא. כאשר אתם מעניקים לילד חדר משלו אתם מעבירים לו מסר ברור- אנחנו סומכים עליך ורואים שכבר בגרת מספיק כדי ליהנות ממרחב המיועד לך. העניקו לו הזדמנות להיות שותף להחלטות העיצוביות, לבחירת הריהוט, הגוונים, אביזרי הנוי וכמובן האווירה שתהה בחדר.

חווית כדורגל בחו"ל

אם הילד שלכם נושם וחי כדורגל, תוכלו להפתיע אותו בכרטיס למשחק של ליגת האלופות או נסיעה למשחק של הקבוצה אותה הוא אוהד. תוכלו לשלב זאת עם סיור בחדרי ההלבשה של השחקנים או ביקור במוזיאון כדורגל אם קיים כזה במדינה בה אתם נמצאים, כמו כן, תוכלו לרכוש ממיטב המזכרות בכדי להנציח את החוויה ואת האירוע המיוחד, זו ללא ספק מתנה לבר מצווה שהוא לא ישכח לעולם.