רעיונות לחגיגות המצווה של ילדיכם

רעיונות לחגיגות המצווה של ילדיכם

מתכננים בר או בת מצווה לילד ורוצים להפוך את היום הזה למיוחד ובלתי נשכח בעבורם? רוצים לראות חיוך שיישאר גם אחרי שאחרון האורחים עזב את האולם? אספנו עבורכם כמה רעיונות לחלקים השונים של האירוע שיכולים להפוך אותו למשמח שבעתיים. החל מהזמנת להקת קאברים שתנגן את כל השירים המוכרים בסגנונות שונים שהילדים (והמבוגרים) יאהבו ועד נגנים לקבלת פנים שיעשו שמח עוד מהפסיעה הראשונה לאולם. איך תתכננו את הערב המושלם?

קבלת הפנים שלכם

בת המצווה או בר המצווה כוללים מספר חלקים קבועים. הרגע בו נכנסים האורחים לאולם ופוגשים את חתן או כלת המצווה ואתכם נקרא "קבלת הפנים" זמן זה בדרך כלל מוקדש לשיחות קצרצרות בהן אתם מודים לאורחים שהגיעו, פוגשים שוב את בת הדודה מהעיר המרוחקת שלא ראיתם שנים ומושיבים את האורחים. הזמן הזה יכול להכניס את כל האורחים לאווירה אם הזמנתם נגנים לקבלת פנים – תוכלו לבחור בסגנון קלאסי ומרתק של נגני כינור או בסגנון קצבי יותר כמו מוזיקה ים תיכונית או פייסטה לטינית. הקצב שבו תבחנו הוא הקצב שישלוט באירוע כולו ויקבע את סגנונו אז כדאי להשקיע ולהזמין נגנים מקצועיים.

שיא האירוע – רוקדים למוזיקה חיה

את הDJ השכונתי כולם כבר מכירים ושמעו את הלהיטים ברדיו או באזניות כל היום. על מנת להפוך את החגיגה שלכם למיוחדת במינה הרקידו את האורחים שלכם לצלילים של מוזיקה חיה להקת קאברים מקצועית המסוגלת לחקות כמעט כל סגנון מוזיקלי החל משירים ישראליים מוכרים וכלה במקצבים מרתקים של מוזיקת רוק ופופ ומקפיצים יהפכו את הערב שלכם ללא פחות מ WOW! נגנים לקבלת פנים שפתחו את האירוע יכולים גם הם לשמש כאתנחתא לפני העלייה לתורה או להיות פתיח מרתק לפני שחברי להקת קאברים כובשת את הבמה.

משתפים את כלת הבת מצווה במופע

אחד הרעיונות שאנו רואים היום בבנות מצווה בדרך כלל הוא שיר אחד שבו גם כלת השמחה עולה להופעה. אם היא מעוניינת היא יכולה לשיר עם הלהקה עצמה או רק לבצע "ליפסינג" משעשע בו היא מופיעה אך בפועל זמר אחר שר במקומה או שיש פלייבק מוקלט. אם אתם משתמשים בשירותיה של להקת קאברים מקצועית תוכלו לסכם איתם לאיזה שיר תהיה ההופעה המיוחדת והבלתי נשכחת. אנו ממליצים לכם לעדכן גם את צלם הווידיאו שלכם בנעשה על מנת שיוכל ליצור קליפ מקורי ומיוחד בהשתתפותה שיצולם בחגיגה.

חתן הבר מצווה כזמר רוק

גם חתני בר מצווה יכולים להיות זמר רוק ליום אחד! עם להקת קאברים המנגנת שיר מוכר ואהוב בו הוא יכול לקחת חלק. האורחים יופתעו לראות אותו עולה לבמה וכובש את האולם בהופעה הכוללת את מיטב השירים המתנגנים היום או שיר אחד מוכר של להקה אהובה.

אלה רק מקצת מהרעיונות בהם תוכלו לשלב נגנים לקבלת פנים או להקת קאברים איכותית וליצור יום מרגש ומיוחד עבורכם, עבור הילדים וכל בני המשפחה והאורחים.