דברים שלא ידעתם על בחירת צלם לברית

איך להרדים תינוק

כמה ימים אחרי ההיריון הארוך והלידה, מגיע הרגע שבו צריכים לתכנן את אירוע ברית מילה.

ואם כל הלחץ של לידת ילד חדש לא מספיק, יש לכם רק שמונה ימים לארגן את כל האירוע המיוחד. לבחור מוהל, לסגור מול אולם אירועים, להזמין את כל האורחים ולסגור מול צלם לברית. בשביל להקל עליכם במשימה הנה כמה דברים שלא ידעתם על בחירת צלם לברית ויכולים להקל עליכם לארגן את האירוע.

צלם מגנטים יכול להיות הצלם של הברית

במקום שתזמינו לאירוע גם צלם מגנטים וגם צלם נוסף שיהיה אחראי על צילום האירוע, אתם יכולים למצוא צלם מגנטים מקצועי שיספק לכם גם שירות של צילום תמונות מהאירוע במקביל לצילום להפקת מגנטים.

רגע אחד לפני שאתם עושים את הבחירה של צלם מגנטים שיהיה גם הצלם של האירוע, חשוב מאוד לבדוק שהוא אחד שמכיר את הדינמיקה באירועים כאלו, הוא כבר ביצע בעבר גם צילום של ברית ובמקביל גם הפיק מגנטים.

חשוב לבדוק דבר נוסף והוא גלריית העבודות של אותו צלם, תראו שאתם מתחברים לסגנון הצילום שלו. החיבור לסגנון הצילום הוא חלק חשוב וקריטי, צילום זאת אומנות בדיוק כמו כל דבר אחר כמו מוזיקה וציור, אתם צריכים להתחבר לסגנון כי בעוד מספר שנים שתסתכלו על התמונות אתם לבטח תרצו לאהוב את מה שאתם רואים.

חפשו קרוב ותחסכו מאות שקלים

כל צלם לברית לוקח בחשבון בהצעת המחיר שלו גם עלויות וזמני הנסיעה.

אם אתם חוגגים אירוע באשקלון, כדאי מאוד להזמין צלם לברית באשקלון ולא לנסות ולחפש צלם שמגיע מאזור הצפון.

אם תזמינו צלם לברית מהצפון, הוא יגבה עוד כמה מאות שקלים עבור עלויות וזמני הנסיעה.

לא רק החיסכון בעלויות של מאות שקלים, גם צלם שמגיע מהאזור מכיר את השטח, הוא ידע להגיע לאירוע בזמן, לתכנן את הזמן ולא יעמוד בפקקים או יסתבך בלחפש את האולם. (למרות שיש לכולם WAZE, עדיין שמכירים את השטח הנסיעה והגעה ממקום למקום הרבה יותר קלה ונוחה).

תעשו השוואת מחירים נכונה

לעשות השוואת מחירים זה לא רק לחפש את המחיר הכי זול שאתם מוצאים.

בשביל לעשות השוואת מחירים צריכים לראות מה אתם מקבלים תמורת מה שאתם משלמים, אם מצאתם חבילת צילום זולה של כמה מאות שקלים בודדים, סביר מאוד להניח שהיא לא תכלול בתוכה יותר מידי דברים ותהיה מאוד בסיסית, לכל היותר תקבלו רק צילום תמונות בחבילות הזולות.

הכל במקום אחד

במקום לחפש מספר נותני שירות כמו למשל צלם מגנטים, צלם וידאו, צלם סטילס אתם יכולים למצוא צלם אירועים מקצועי שיכול לספק לכם את כל השירותים האלו במקום אחד.

אל תנסו להתרוצץ בין מספר נותני שירות שכל אחד מהם נותן לכם משהו אחר, חפשו אחד מקצועי שיתן לכם את כל מה שאתם צריכים מבלי להסתבך ולבזבז זמן בחיפוש וסגירה עם מספר אנשים.