מזונות טעימים ובריאים להגשה לילדים

תפוחים וקערת פירות יבשים

כל הורה יסכים איתנו שאנחנו רוצים את הטוב ביותר לילד שלנו, בין אם זה בהשכלה שלו, בהצלחה שלו או בבריאות האוכל אותו הוא מכניס לפה שלו.

מזונות בריאים וטעמים הם מלאכת מחשבת של ממש, למעשה לא הרבה הורים יודעים במדויק איך להעניק לילדיהם את המזונות אותם הם צריכים אך בדיוק בשביל זה אנחנו פה.

ריכזנו עבורכם מספר מזונות טעימים מצד אחד אך בריאים מאוד לילדים שלכם מצד שני, הישארו איתנו!

שיבולת שועל: מלאה בסיבים תזונתיים

כאשר אנחנו מדברים על שיבולת שועל עולה לנו ישר אסוציאציה של דייסה אותה היינו נותנים לילדים שלנו כשהיו קטנים או מאכל מסורתי אותו אמא הייתה מכינה כשהיינו ילדים קטנים (אגב, יש סיבה מאוד טובה למה אמא בחרה דווקא בשיבולת שועל).

 

שיבולת שועל יכולה לתפקד כארוחת בוקר אשר מהווה את כל אבות המזון ויוצרת איזון מלא בגוף. בין היתרונות של שיבולת שועל ניתן לראות: תרומה לאיזון מערכת העצבים, נותנת אנרגיה במהלך היום, משפרת את השינה ותודות למספר הסיבים התזונתיים הגדול שנמצא בה היא גם מתאימה למקרים של עצירות ולפעילויות שונות של מערכת העיכול.

 

דג טונה: מלא ביתרונות

בסופו של יום אנחנו רוצים להעניק לילדינו את האוכל הטוב ביותר. כאשר אנחנו מוציאים קופסת שימורים של טונה ישר מתקבלת אסוציאציה של "ארוחה מהירה" שלא מתכתבת לנו יותר מדי עם מזון טעים ובריא כאחד. המטרה שלנו לתת לילדים שלנו מזון שהוא לא רק בריא אלא גם טעים.

אחת הדרכים הטובות ביותר לספק לגוף של ילדיכם חלבון איכותי וקל לעיכול, יחד עם ברזל, אבץ, מגנזיום וויטמינים רבים היא בישול דג טונה.

הטונה מכילה אחוזים קטנים מאוד של כולסטרול ומספקת כמות גבוהה מאוד של חלבון, אשר עוזרת לילדיכם לבנות את שלד הגוף ולחזק את השרירים יחד עם יתרונות בריאותיים נוספים.

אגוזים: כן, פשוט כך

אגוזים מתקשרים לנו ישר עם הפיצוחים של שישי בערב, אך מעבר לפיצוח שפשוט כיף לנשנש במהלך היום אנו מייחסים לו יתרונות בריאותיים רבים. אגוזים מכילים שומנים טובים ובריאים לגוף אשר עוזרים לגוף להתפתח, כמו כן יכולים לתרום לבריאת הלב. אנו לא אומרים לכם עכשיו להגזים ולאכול 300 גרם אגוזים כל יום, אך חופן אגוזים ביום יכולים לספק לילד שלכם בדיוק את מנת השומן היומית שלו יחד עם אנרגיה למשך שעות רבות.

מישהו פה אוהב קינמון?

בשנים האחרונות עולים מחקרים רבים אשר קושרים בין קינמון להורדת רמות הסוכר בדם. הקינמון עשיר במינרליים, ויטמינים וניתן לראות בו כמות בלתי מבוטלת של אבץ, ברזל, סידן, אשלגן וסיבים תזונתיים. נשמע סיבה מספיק טובה להתחיל לתסף אותו במזון אתם לא חושבים?

קינמון נחשב כחומר אנטי דלקתי ומזה שנים משמש כמחזק מערכת חיסונית ואף מקל על כאבי ראש ורמות הסוכר בדם.