עריסה איכותית מתבחרת לתינוקות

ניתן לספר כי קהל ההורים נחלק לשניים. הורים שבעד שינה של התינוק בחדרם והורים שסבורים שתינוק צריך לישון בחדר אחר מהרגע הראשון שהוא מגיע הביתה. רוב ההורים מעדיפים את האפשרות הראשונה. במאמר זה נרשום בפניכם מהי עריסה מתחברת ומדוע כל כך הורים מחליטים לבחור בה. התחילו לקרוא.

 

מהי אותה עריסה שמתחברת ?

עריסה מתחברת היא עריסה אשר מתחברת היישר למיטת ההורים. יש סוגים רבים של עריסות מתחברות, אך רוב ההורים מעדיפים את אותה העריסה בעלת שלושת הדפנות אשר מותאמת למיטת ההורים ומוצמדת אליה. טרם רכישת עריסה זו תמיד חשוב לוודא שהמוצר אותו אתם קונים אכן עומד בכל תקני הבטיחות (אישור של מכון התקנים הישראלי), ושהעריסה עצמה מגיעה עם דופן רביעי על מנת שתוכלו להפוך אותה לעריסה שלמה כאשר תהיו מעוניינים בכך ורצועת הידוק. בנוסף, חשוב לוודא שהעריסה אכן מתאימה למיטה שלכם ההורים ושניתן להרכיב אותה בקלות ובמהירות. נכון להיום עריסה מתחברת מוצעת למכירה או להשכרה.

 

מתחברים לתחושה של ההורים – היתרונות של המתחברת

רוב ההורים מודעים לכך שמאותו הרגע בו התינוק מגיע הביתה הוא יזדקק להוריו לאורך כל שעות היממה. כמו כן, ההורים מעוניינים להיות קרובים אל התינוק ונגישים אליו וזאת על מנת לענות על כל צרכיו, אם מדובר על החלפת חיתולים, הנקה או בקבוק (משימה קלה באמצע הלילה כאשר התינוק נמצא לידכם) ואם מדובר על כך שאתם מעוניינים להניח את ידכם על התינוק כאשר הוא בוכה וזאת על מנת שיחוש את המגע של הוריו ויירגע. היתרונות של שינה משותפת הם:

  • שינה טובה יותר – גם ההורים וגם התינוק בדרך כלל זוכים לשינה רציפה יותר, שכן אם התינוק מתעורר הוא רואה שההורים לידו ואילו ההורים יודעים שהילד על ידם ואין סיכוי שהם לא שומעים או לא מודעים לאי נוחות שלו.
  • קירבה לתינוק של שני ההורים – עריסה מתחברת מאפשרת לשני ההורים לפתח את אותו חיבור לתינוק, גם לאבא שחוזר מהעבודה מאוחר ולא מצליח לבלות את התינוק החדש זמן רב.
  • ביטחון עצמי – יש אומרים שהלינה בחדר ההורים נוסכת בתינוק ביטחון עצמי גבוה יותר מינקות.

 

כעת, כל שנותר לכם הוא לוודא שניתן לכוון את גובהה של העריסה וזאת בהתאמה מלאה לגובה המיטה שלכם, שהמזרון בעריסה יהיה בגובה אחיד כך שלא יהיה רווח בין מזרן ההורים למזרן העריסה. שהחיבור למיטה שלכם יהיה בטיחותי ושיהיה קל לנתק את העריסה במקרה הצורך, שתהיה אפשרות של דופן רביעית לעריסה ושיהיו לעריסה גלגלים.