חדרי בריחה לכל המשפחה ולחגיגה

חדר בריחה ליום הולדת

אם תחרויות כיתות בערוצי הילדים מלהיבה אתכם חכו שתראו את אסקייפ רום תל אביב. הכניסו את עצמכם להרפתקה מעצימה ומלהיבה עם חבריכם וכנסו לתוך חדרי הבריחה המובילים בישראל. הפעילו את הראש, פתרו את החידות השונות והתקדמו כמו במשחק מחשב. אם כבר שמעתם מחבריכם על החוויה המגניבה וראיתם את האנרגיות וההתלהבות שלהם כשהם מספרים לכם שהם הצליחו לפתור את אחד מחדרי הבריחה שלנו – חכו ותראו את ההרגשה שתהיה לכם כאשר תהיו בתוך החדר עצמו!

האם יש לכם את מה שדרוש כדי לצאת מנצחים?

חדר בריחה טומן בחובו מסתוריות רבה, התרגשות וחידות רבות שצריך לפתור כדי להתקדם בחדר ובמשחק. כל חידה שתפתרו, כל רמז שתמצאו, ישמש אתכם במהלך המשחק – יקדם אתכם או ייקח אתכם אחורה כיוון שהיה רמז כוזב. עברו את השלבים, גלו מקומות חדשים, פתרו את החידות ותישארו חדים לאורך כל הפעילות. כדי לנצח במשחק יהיה עליכם לצאת מהחדר בתוך פחות מ-60 דקות. בעוד ישנם חדרים לשחקנים מתחילים, תוכלו למצוא גם חדרים מאתגרים וקשים יותר שיאתגרו אתכם וייקחו אתכם עד לקצה גבול היכולת. האם יש לכם מה שדרוש כדי לצאת מהחדר בזמן?

האם ללכת עם חבר אחד או יותר?

מרבית חדרי הבריחה מותאמים ל- 2 עד 6 שחקנים. תמיד עולה השאלה האם כדאי ללכת לחדר בריחה עם עוד חבר אחד או ללכת עם קבוצת חברים ולהפיק את המיטב מהחוויה. לכל אחד מהתנאים יש יתרונות וחסרונות. מצד אחד, אם תלכו עם קבוצת חברים יצא לכם תשלום נמוך יותר לכל משתתף כיוון שיותר אנשים מתחלקים בעלות החדר, אולם מצד שני יהיו יותר אנשים חושבים ופעילים בפתירת החידות בחדר, על כן אולי תרגישו שאתם לא מפיקים את המרב מהמשחק. ההמלצה שלנו היא כאשר אתם לוקחים חדר בריחה ברמת מתחילים – כדאי ללכת עם עוד חבר או שניים כדי ליהנות מהפעילות בצורה המרבית. כאשר מדובר בחדר קשה יותר, כך הסיכוי ששני אנשים יגיעו לפתרון החדר בזמן הוא נמוך יותר ולכן יותר אנשים שיוכלו לעזור במלאכה עשויה רק לעודד את כולם ולגרום להצלחה במשחק.

האם חדר בריחה במרכז מתאים לפעילות יום הולדת?

יום הולדת יש רק פעם בשנה וצריך לחגוג אותו כמו שצריך. הדבר החשוב ביותר בכל יום הולדת שמארגנים הוא האטרקציה המלהיבה שבמרכז החגיגה. כאשר מדובר ביום הולדת החיפוש אחר חדר בריחה טוב במרכז הנו מובן מאליו. חדר בריחה משלב אטרקציה ייחודית ומיוחדת שלא הייתה בעבר ובין חדרי הבריחה השונים ניתן לבחור חדר המתאים לכם. האטרקציה מתאימה גם לבנים וגם לבנות כך שלא משנה מי מגיע – כולם ייהנו!

אז למי אתם מחכים? אם אתם מארגנים יום הולדת לחברים, התקשרו והזמינו חדר בתאריך ובשעה שאתם רוצים לפני שיתפסו לכם את המקום!