מתכננים יום הולדת לאבא? הנה כמה דרכים לחגיגה מדהימה!

יום הולדת לאבא

לאבא היקר שלכם יש יומולדת וכעת אתם רוצים להעניק לו מעט ממה שהוא העניק לכם בחלוף השנים. ההורים שלנו יקרים לנו מאד, לכן כשיש להם יומולדת – בעיקר יום הולדת עגול – אנחנו רוצים לשמח אותם ולהקדיש להם יום שכל כולו שלהם.

אם אתם מחפשים דרכים מעניינות ומיוחדות לארגן יום הולדת לאבא – תוכלו להפתיע אותו ולשמח אותו בכמה דרכים מעולות:

בחירת מתנה מושלמת שאבא ייהנה ממנה וישתמש בה

זה נכון שאבות תמיד צריכים נעלי בית או עניבה, אבל אין כמו מתנה מקורית ושימושית כדי לשמח אותם כפליים! נסו להבין מה יהיה שימושי עבורו: האם הוא זקוק למחשב או לנייד חדש? או אולי לכלי בישול מיוחד כמו לגריל גז מומלץ שבו יצלה בשר ויהנה לבשל ארוחות טובות? בחרו מתנה איכותית. אם אתם בוחרים גריל גז שימו לב כי הוא עשוי נירוסטה, כי יש לו מדפים ומשטחי צלייה טובים, כמו גם עוצמות חום מתאימות וכפתורים נוחים לשימוש. אם אתם קונים לאבא נייד חדש – שימו לב כי הוא פונקציונלי עבורו. התאימו את המתנה כך שהיה כיף ונוח להשתמש בה.

הכנת תכנית אמנותית

במידה ואתם מארגנים מסיבת יום הולדת, חשוב שהיא תהיה מעניינת ומקורית. נסו לבדוק מה אתם יכולים להכין עבור אבא: האם שיר מצחיק או הצגה משעשעת יכולים להרים את המורל ולהפוך את המסיבה למצחיקה ומעניינת? או שאולי הופעה שנונה של סטנדאפיסט יכולה להיות מעולה לחגיגה?

כיום אפשר להזמין מפעילים לימי הולדת, סטנדאפיסטים שמגיעים ומשלבים את התוכן והבדיחות בחיי היום יום של מי שחוגג את יומו הגדול, עוד יש תוכניות אמנותיות שבהן משלבים משחקי טרויה, אתגרים, הפעלות, מוזיקה, תחרויות ריקודים, הומור ופרסים.

נסו לבדוק באתרים של הפעלות לימי הולדת – מה מתאים עבור המסיבה שאתם מארגנים.

בחירת לוקיישן ועיצוב המרחב

כשאנחנו מתכננים מסיבה מכל סוג, חשוב שנבחר לוקיישן מתאים (לוקיישן הוא מיקום של האירוע). בכך אפשר לבחור לא מעט מיקומים כמו מרפסת מסודרת עם מעקה בטיחות, גינה ירוקה, חוף ים, בית גדול, חצר נעימה ואפילו מועדון או מסעדה.

נסו למצוא לוקיישן מתאים למסיבה של אבא. לאחר שבחרתם את המקום הנכון קשטו אותו בצורה חגיגית.

בחרו דוכן מזון או דוכני מתוקים שאפשר להזמין מחברות המארגנות כיבוד ודוכנים לאירועים. בחרו נושא למסיבה כמו מסיבת 'פול מון', מסיבת ספורט, ליצנים וכדומה. קשטו את המרחב כך שיהיה צבעוני וחגיגי, ואל תשכחו להכין ברכות מרגשות.

אם תרצו שמישהו מקצועי יארגן את יום ההולדת, תוכלו לגלוש באתרים העוסקים בארגון אירועים ולבחור מפיקים או מפעילים לימי הולדת שיתאימו ויארגנו עבורכם אירוע מושלם!