קיץ חם – כל האטרקציות הכי מיוחדות לילדים הקיץ

לגו פארק

סוף כל סוף הגיע החופש הגדול והילדים יצאו לחופשה. אם מיציתם את הבריכה והקניון ומתחשק לכם לעשות משהו קצת יותר מעניין, מהנה וייחודי, אספנו עבורכם את 5 האטרקציות הכי שוות שפשוט אסור לכם לפספס!

לגו פארק

לגו פארק שעות פתיחהבינינו? מי לא אוהב לגו? גם המבוגרים מתים על אינספור האפשרויות לבניה שהלגו מציע, במיוחד אם הם עוד קצת ילדים מבפנים. ביולי ואוגוסט הקרובים, הלגו פארק יתקיים בהיכל טוטו חולון הממוזג והמקורה (בונוס גדול לימי הקיץ החמים) ויעסוק כולו בנושא "בונים את עיר העתיד". תוכלו לצאת למסע בעיר העתידית שבנויה כולה מלגו, לבנות בעצמיכם באיזור הבניה המשפחתי, להצטלם עם אנשי לגו, להנות מאטרקציות עתידניות- גלגל ענק, קיר גרפיטי, תחנת משטרה מלגו, רכבת ומתחם יצירה, לשחק במתחם פלייסטיישן ואקס בוקס חדשני ואפילו לאפשר להורים לשתות משהו חם בבית הקפה.

לגו פארק – 13/7/18-31/8/18
היכל טוטו חולון, מתחם לה פארק – פארק פרס
ראשון – חמישי 9:00-19:00
שישי 9:00-15:00
שבת 9:00-19:00
חניה חינם!
כניסה לאתר לגו פארק >>

סיור משפחות וחליבת עיזים במשק שמואלי

משק שמואליאם מתחשק לכם להכניס קצת טבע לחיים, זו הפעילות המושלמת עבורכם. משק שמואלי, שנמצא בבאר טוביה, מציע לילדים ללטף את העיזים, להאכיל אותן, לחלוב אותן בעצמם ואפילו ללמוד איך להכין גבינה צ'רקסית ייחודית. בנוסף, תוכלו להנות מסיור מקסים במשק הכולל גם סיפורים מרתקים מימי ראשית ההתיישבות בארץ. חווייה מומלצת!

משק שמואלי
רחוב הגליל, באר טוביה (אפשר גם לכתוב "משק שמואלי ב"ווייז")
הסיורים נערכים בימי שבת בשעה 11:00
יש לתאם מראש הצטרפות לסיור
כניסה לאתר של משק שמואלי >>

 

פנינת החי בקיבוץ גברעם

פנינת החי בקיבוץ גברעםפינת החי של קיבוץ גברעם הוקמה בעזרת ילדי בית הספר המקומי והיא מלאה בחיות מקסימות וצמחיה ירוקה ומטופחת. כיום, פנינת החי בקיבוץ מושכת אליה מבקרים מכל קצוות הארץ ומקפידה לספק לילדים חווייה חינוכית ומיוחדת שתלמד אותם מקרוב על מגוון חיות וכיצד מטפלים בהן. בפנינת החי תוכלו ללטף בכיף בפינת הליטוף את הארנבונים, השרקנים והצבים, לרכב על סוסים, להכין פיתות בטאבון, לשחק בארגז החול, לפגוש בעלי חיים מיוחדים בחדר הטבע ולהנות מפינות יצירה.

פנינת החי
קיבוץ גברעם
המקום פתוח בשבתות ובחגים, ניתן להזמין סיורים מראש גם באמצע השבוע
חניה חינם

 

קייקי מעיין הגושרים

קייקי מעיין הגושריםאין כמו קצת אקשן במים כדי לחגוג את הקיץ כמו שצריך. בקייקי מעיין הגושרים תוכלו להנות משייט מרענן ומהנה, במגוון מסלולים, במימי נחל החצבני הקרירים, לעצור בפינות חמד נעימות בשולי הנחל ולשחק במגרש הפיינטבול המתקדם. כמו כן, תוכלו להשאר לישון בחניון יום או לילה על גדות הנחל, הכולל- מדשאות מטופחות, שירותים, מקלחות, ציליות, שולחנות פיקניק, מזנון, חניה הפתוחה 24 שעות, התחברות לחשמל ועוד.

קייקי מעיין הגושרים
קיבוץ הגושרים, גליל עליון
פתוח למשך כל הקיץ
כניסה לאתר קייקי מעיין הגושרים >>

קטופותי, קטיף עצמי

קטיףבואו להיות מלקטים ממש כמו פעם ולקטוף פירות קיציים וטעימים ישר מהעץ. בקטופותי, החווייה החקלאית בבית לחם הגלילית, כולם מוזמנים לקטוף פטל אדום, אוסנה מתוקה, נענע טריה ועוד המון ירקות, פירות ותבליני העונה. תוכלו גם להנות מהסברים מרתקים על הגידולים, ליצור בפינת היצירה, להנות מכוס תה צמחים או קפה, להכין פיתות בטאבון, להאכיל עיזים בפינת החי וכמובן- לאכול בתאבון את כל מה שקטפתם (אפשר גם לקחת הביתה).

קטופתי, קטיף עצמי
שדות בית לחם הגלילית
שישי 9:30-14:00 (כניסה אחרונה ב-12:30)
שבת 9:30-16:00 (כניסה אחרונה ב-14:30)
ניתן לתאם מראש הגעה בימות השבוע
כניסה לאתר קטופותי >>