לשדרג את הטעם

ילד מחייך

הוא תוספת מצוינת וגם בריאה למגוון של מאכלים, ואין כמו הטעם שלו. שמן הזית הוא חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי – ובצדק. הטעם והנוכחות שלו הופכים כל מנה – למנה משודרגת. בקיבוץ יד מרדכי מייצרים שמן זית מסוגים שונים ולשימושים שונים. שמן זית יד מרדכי עשוי בצורה מיוחדת ועם שילוב זני זיתים שונים בצורה מוצלחת.

איך מתקבל הטעם?

שמן זית יד מרדכי הוא בעל טעם ייחודי. השמן הוא תולדה של ידע רב בשילוב של מספר זנים של זיתים. השמן של יד מרדכי מגיע כמעט כולו מבתי בד ישראליים והוא מסוג כתית מעולה. השמן מופק בתהליך של כבישה קרה, לאחר שנבחרו זיתים באופן מוקפד. טעמו של השמן ייחודי ועוצמתי. התחושה המתקבלת כשטועמים ממנו היא של חומר גלם טבעי וראשוני המגיע היישר אל הצלחת. ניתן לשלבו במגוון רב של מנות ובהרבה מובנים הוא המרכיב השולט במטבח הישראלי וניתן למצוא אותו כמעט בכל תבשיל.

למקפידים על המשקל

אם בעבר הדרך היחידה לצרוך שמן זית הייתה בצורתו הנוזלית, הרי שכיום ניתן לעשות שימוש בתרסיס שמן. תרסיס שמן זית יד מרדכי מאפשר ליהנות משמן הזית הטעים והטבעי של יד מרדכי, תוך שימוש בכמות מדודה ממנו. היתרון הגדול של שימוש בתרסיס שמן זית הוא קלורי: כל לחיצה קטנה מוציאה כמות שמהווה כשלוש קלוריות. תרסיס שמן יהיה מצוין כאשר נרצה לשמן מחבתות ולטגן טיגון קל. כמו כן ניתן להשתמש בו לדגים ולירקות שמכינים בתנור ועוד. שמני זית אחרים אשר מגיעים בצורת תרסיס מכילים תוספת של גז במנגנון של ההתזה. שמן זית יד מרדכי בתרסיס אינו כולל תוספת של גז.

טעמים עדינים

יש מי שאוהב את שמן הזית שלו עדין. שמן זית יד מרדכי קיים גם בבקבוק אשר מיועד למי שאוהב תיבול עדין. חוויית הטעם העוצמתית של שמני יד מרדכי נשמרת גם כאן, כאשר שמן הזית הזה מתאפיין בטעם מעט פירותי עם טעם וארומה עדינים ביותר. הוא יהיה נהדר לטיגון קליל, לאפיה וכמובן לתיבול עדין של מאכלים.

שמן זית יד מרדכי קלאסי גם הוא שמן זית כתית מעולה. הבלנד הייחודי של יד מרדכי יוצר כאן שמן זית פירותי ורענן עם חריפות מתונה וכן מרירות מתונה. לשמן הזית הזה יש ארומה וטעם עדינים. הוא יהיה מצוין כמובן לתיבול של סלטים וגם למנות קרות. ניתן להשתמש בו גם לבישול, טיגון או אפיה.

יותר חזק

ויש מי שמעדיף את טעמו של שמן זית יד מרדכי קצת יותר חזק. שמן הזית החזק של יד מרדכי הוא שמן זית כתית מעולה הנוצר גם הוא בשילוב של זנים שונים של זיתים. שמן זית זה הוא ייחודי ומיועד למי שאוהב תיבול מאוד מודגש וחזק. לשמן יש ארומה עשירה וטעם עשיר עם חריפות ומרירות גבוהה. הוא יהיה מצוין בתיבול חומוס, גבינה או ירקות. תוכלו גם להוסיף אותו לתבשילים שונים ולרטבים תוצרת בית.