מתלבשים על זה – תלבושת אחידה לבי"ס

הסעות לילדים

תלבושת אחידה. כמעט שלא תוכלו למצוא היום מוסד חינוכי שבו לא מונהג קוד לבוש אחיד. על פי רוב, תלבושת לבית ספר תהייה מורכבת מחולצת טריקו עם סמל בית הספר הספציפי מודפס עליה. את ההצטיידות בחולצות בית ספר עושים על פי רוב לפני תחילת שנת הלימודים, אך "חידוש המלאי" מתבצע לכל אורך השנה, כאשר הילדים גדלים או כשיש צורך בחולצות נוספות. כך תבחרו חולצות לבית ספר בצורה חכמה.

מאיזה בד עשויה החולצה?

חולצות שמרכיבות תלבושות לבית ספר יכולות להגיע במגוון סוגי בדים. חולצות טריקו נחשבות לחולצות הרגילות והמוכרות. כדי לשמור על הדפסה איכותית ועמידה של סמל בית הספר, רצוי לעשות שימוש בחולצת טריקו. חולצות טריקו הן רק סוג אחד של חולצות לבית ספר. יש גם בדים כמו פוליאסטר, לייקרה ועוד שממנה יכולה להיות מורכבת החולצה. איך בוחרים את סוג הבד המתאים? בעיקר על פי ההרגשה האישית של הילד או הילדה וההעדפה האישית. חולצות כותנה יהיו עדיפות משום שזהו בד יותר "נושם". לא משנה באיזה בד תבחרו, חשוב לוודא שאיכות ההדפסה היא גבוהה.

לבחור בהדפסה איכותית

תלבושת לבית ספר מורכבת מחולצה אך מה שמייחד אותה הוא ההדפס של מוסד הלימודים. בין אם אתם בוחרים חולצת טריקו או חולצה אחרת כתלבושת אחידה, חשוב מאוד לוודא כי אתם מדפיסים את הסמל בצורה איכותית. הדפסה איכותית על חולצה היא כזו אשר תחזיק מעמד לאורך חודשים רבים ולא תדהה או תתקלף, גם אם החולצה תעבור מספר רב של כביסות. לא בכל מקום שבו מתבצעת הדפסה על חולצות בית ספר, ניתן לדעת שההדפסה היא איכותית. מסיבה זו כדאי ללכת למקום שיש לו ניסיון בהדפסה איכותית על חולצות טריקו.

רכישה חכמה לכל השנה

חלק נוסף וחשוב מהרכבת תלבושת לבית ספר היא בחירה של סוגי החולצות השונות והצבעים שלהן. כדאי לתכנן מראש ולהחליט כמה חולצות לרכוש (במידה ובית הספר לא ציין זאת). קחו בחשבון שהחולצות צריכות להתאים למגוון עונות השנה, למזג אוויר קריר או חמים ולכן כדאי לרכוש מספר חולצות עבות וחולצות שרוול ארוך. כמו כן, במידה ולא קיימת מגבלה מטעם בית הספר, החליטו על הצבעים של החולצות. חולצות טריקו נראות נהדר בכל צבע ורצוי לקחת בחשבון שלעתים צבע מסוים יראה פחות טוב על חולצה מסוג בד אחר.
מבחינת המידות של החולצות, מומלץ להתייחס לגיל הילד או הילדה ולאפשרות הסבירה בהחלט שיגדלו ויגבהו במהלך שנת הלימודים. תמיד כדאי לבחור תלבושת לבית ספר במידות שונות כך שהילד או הילדה יחושו בנוח ללבוש את החולצה.
ואולי הכי חשוב: לא להגזים. קנו כמות הגיונית של חולצות והדפיסו עליהן. במידה ויחסרו לכם מספר חולצות במהלך השנה, תמיד תוכלו לחדש את המלאי ולהדפיס גם עליהן.