ארונות לחדרי ילדים – איך תבחרו את הארון הנכון?

ארונות לחדר ילדים

מתכננים לעצב את החדר של ילדכם ולא יודעים איך לתכנן אותו נכון?

אתם חושבים על הבטיחות האפשרית, על הצבעוניות ומתלבטים היכן להניח כל רהיט ורהיט שאתם חולמים עליו. אין צורך להשתולל ולהשקיע בחיפושים מטורפים אחר המיטה הנכונה או הארון הנכון, אתם צריכים לחשוב על חדר ילדים שיתאים בצורה מושלמת לילדכם, שיענה על הצרכים שלכם ובמקביל, גם על הצרכים שלהם. יצירת מרחב נכון, צבעוני, מסוגנן ואפנתי, יכול להתאים לאופיו של כל ילד. למרות שזה נשמע בהתחלה כמו משימה בלתי אפשרית, עיצוב וסידור החדר בהתאמה אישית עבור ילדכם יכול להיות הרפתקה כיפית, אחת שמסייעת להתפתחות הילד ובקבלת ההחלטות.

עיצוב או לא להיות

בשביל להתחיל לתכנן מבחינה עיצובית את החדר של ילדכם, עליכם לבחור רהיטים ניטרליים שיוכלו לגדול ביחד עם הילד וכאלה שיתאימו לו גם כשהוא קטן יותר וגם כשהוא כבר מתחיל לגדול והופך לנער.

בחירת רהיטים קלאסיים, שמשתלבים עם כל רהיט שתבחרו, יכולים לחסוך לכם מאות שקלים על רכישת רהיטים שימצאו לאחר מכן, לא תואמים למידות של החדר או גורמים לכם לנזק בטיחותי בלתי הפיך. לכן, במקום להחליף את הרהיטים שתרכשו הלוך ושוב, ניתן לשנות בכל פעם את האביזרים הקטנים כמו: תמונות, מצעים, פלקט, ציורים וכריות וליצור בכל פעם אווירה מסוגננת אחרת. אולם עיצוב חדר הילדים הוא תהליך חשוב שצריך להשקיע בו את מלוא הזמן, גם כי העיצוב נשאר לאורך זמן וגם כי הרהיטים צריכים להיות תואמים לאווירה של הנער המתבגר. האביזרים מסייעים לכם בכל פעם לשנות את העיצוב כך שהוא יוכל להתאים לכל גיל.

אחרי שחשבתם על העיצוב הכולל שאתם מעוניינים שיהיה בחדר של ילדכם, כעת הגיע השלב של בחירת ארונות לחדרי ילדים. נשמע לכם תהליך מורכב?

קניית ארון פשוט יחסית, עם מדפים שניתנים לשינוי וכדומה הם אלו שפחות מתאימים לילדים. הם לא ממש זקוקים לתליית מעילים או שמלות ויעדיפו מקום אחסון נוח שניתן לשלוף מתוכו בגדים וצעצועים. לכן, אחרי שאתם יודעים מה הצורך של ילדכם, תתעקשו על מידות סטנדרטיות של ארון, כיום ניתן לבצע הזמנה מראש של ארונות לפי התאמה אישית ולשלב אותם בחדר ארונות מיועד.

כשמתחילים בתהליך בחירת ארונות לחדרי ילדים, צריך לחשוב על הצורך, על עתיד האחסון של הילד. האם מדובר רק בבגדים או בשילוב של בגדים, צעצועים, ספרים ואביזרים? זה חשוב. כי אחרת, במידה ותרכשו ארון שלא תואם לצרכים שלו, הוא לא ירצה לאחסן בתוכו שום דבר. לכן, חשוב לבחור ארון שיהיה נוח ומנוצל דיו.

ארונות לחדרי ילדים ידועים ככאלה שיש בהם חללים לא מנוצלים כמו: אזורי אחסון גבוהים. בבחירת ארונות לחדרי הילדים צריך לחשוב על מקומות אחסון מנוצלים הכוללים מגירות תחתונות שנחשבות נגישות מאוד לילדים. בעת בחירה בארונות מהסוג הזה, תוכלו לשמור על בטיחות הילדים שלכם, להוסיף תוספת צבעונית קלאסית, לפתח את הילד לבצע פעולות בעצמו ולקחת חלק בבחירת הארון.