חגיגת בר מצווה בפארק אתגרים

חגיגת בר מצווה כרוכה בהמון הכנות והתארגנות לקראת היום הגדול. יש שיעדיפו לחגוג אירועי בני מצווה באולם גדול או גן אירועים ויש שיעדיפו דווקא ללכת על אירוע מצומצם עם האנשים הקרובים והאהובים ביותר, עם משפחה וחברים טובים. כאשר מתכננים לסגור אירוע במקום שהוא לא אולם אירועים, עולה השאלה: "היכן נחגוג את בר המצווה?", הרי לחגוג בבית זהו לא דבר פשוט, במיוחד עבור אנשים שאין להם בית מספיק גדול לאכלס כמות יחסית גדולה של אנשים.

איך בוחרים מקום לחגיגת בר מצווה?

אם הגעתם למסקנה שאולם גדול הוא לא הדבר המתאים עבורכם ואתם מעוניינים לחגוג את בר המצווה לילד במקום אחר, חשוב שקודם לכן תשוחחו עם הילד, על מנת להבין מה מעניין אותו וכיצד הוא היה רוצה לחגוג את האירוע המיוחד. אם הילד שלכם הוא מאוד אנרגטי ואוהב פעילויות אתגריות, פארק אתגרים יכול להיות מקום מעולה לחגיגת בר מצווה. פארק אתגרים בחולון לדוגמא הוא מקום בו המון משפחות מגיעות כדי לחגוג לילדיהם אירועי בני מצווה עם משפחה וחברים קרובים.

חגיגת בר מצווה בפארק אתגרים

פארק אתגרים נמצא באזור חולון, הפארק מונה שטח עצום, שבו יש מגוון פעילויות אתגריות שילדים בני 13 אוהבים במיוחד, אך הפעילויות לא מיועדות רק לילדים, אלא הן מותאמות גם למבוגרים ולכן זהו מקום אולטימטיבי לחגיגת בר מצווה אתגרי עם חברים בני גילו של חתן בר המצווה ועם משפחה, שבה יש אנשים מבוגרים יותר. אם אתם שואלים את עצמיכם מהן סוגי הפעילויות שתוכלו למצוא במתחם? אל דאגה, אתם תקבלו הסבר מפורט, פשוט המשיכו לקרוא וגללו למטה.

פעילויות בפארק אתגרים

אז מאיפה אפשר להתחיל? פארק אתגרים הוא מתחם ענק, ברגע שרק דורכים במתחם, האדרנלין מתחיל לבעור בתוך הגוף וכל מה שיהיה בא לכם לעשות הוא לרוץ למתחם הפיינטבול ולהסתער.  אז מה יחכה למשפחה ולילדים אם תבחרו לסגור את האירוע שלכם בפארק? נתחיל מהדבר הראשון שאי אפשר להתעלם ממנו, מרוב שהוא נוסק לגבהים, קיר טיפוס אתגרי, בעצם למה רק קיר טיפוס 1, שיש כמה? בפארק יחכה לכם ולילדים קירות טיפוס אתגריים מחולקים לפי רמות, כך שכולם יכולים ליהנות.

עוד דבר שממנו אי אפשר להתעלם הוא פארק חבלים אתגרי, שלא מבייש שום פארק חבלים באירופה, בפארק תמיד מחדשים ולכן החליטו להביא לארץ פארק חבלים ראשון מסוגו, שבו יש מגוון מסלולים אתגריים ומהנים במיוחד, המסלולים מחולקים לפי רמות וכמובן שאתם יכולים להיות רגועים מבחינת הבטיחות, מלמטה יעמדו מדריכים שיתצפתו על הילדים ויוודאו שהכול מתנהל כשורה.

אז דיברנו על פארק חבלים ועל קיר טיפוס.. ועכשיו נמשיך אל מתחם משחקי פיינטבול. אין ילד בישראל שלא אוהב את המשחק המטריף פיינטבול, כי בעצם מה יכול להיות לא כיף בלירות כדורי צבע ולהשתובב? ומה שהכי כיף במשחק שגם המבוגרים וגם הילדים יכולים ליהנות ממנו. בעצם המשחק מתבצע באמצעות חלוקה לקבוצות והמטרה היא פשוט להצליח לירות כמה שיותר כדורים על הקבוצה היריבה על מנת לנצח את המשחק. משחק פיינטבול בטיחותי, כולל לבישת מגני אפוד ומשקפי מגן. המשחק מפוקח באמצעות מדריך מנוסה ומקצועי.

משחק נוסף שנמצא במתחם ודי דומה לפיינטבול, רק שהוא מבוסס על לייזר ולא על כדורי צבע הוא משחק לייזר טאג, גם הוא משחק מאוד פופולרי בקרב ילדים ומבוגרים ומאוד מהנה ומרגש.

אנו רק נאחל לכם חגיגת בר מצווה מהנה ומלאה באדרנלין ואקסטרים!