מתנות שוות לחגיגת בר המצווה

מתנות לבר מצווה

בר המצווה מהווה ציון דרך משמעותי בחייו של כל נער, ולכן רבים מתלבטים מה ניתן להעניק במעמד המרגש. להלן המדריך המלא לרכישה של מתנות שוות ובלתי נשכחות לכבוד בר המצווה.

מה ניתן לרכוש בעבור חגיגת בר המצווה?

בר המצווה הוא ציון דרך משמעותי ביהדות, ומשום כך מדובר בחגיגה גדולה אשר נערכת בחיק המשפחה והחברים. למעשה, אם בעבר המתנות לבר מצווה הסתכמו בסכום כספי סמלי, כיום מדובר בענף אשר זוכה לתהודה רחבה, וזאת בשל שפע האפשרויות אשר עומדות בפניכם לצורך רכישה לא רק של מתנה, אלא של חוויה ייחודית אשר מבוססת על מתן ערך מוסף לכבוד המעמד המרגש. על מנת שתוכלו להעניק מתנה בלתי נשכחת וייחודית, אספנו בעבורכם את המתנות השוות ביותר אותן תוכלו להעניק לנער בר המצווה, בעלויות כספיות אטרקטיביות ועם אפקט משמעותי אשר ייחרט בזכרונו:

מחנה קיץ בארה"ב

מחנה קיץ בצפון אמריקה בעבור נער בר המצווה היא מתנה שווה במיוחד אותה תוכלו להעניק במסגרת החגיגות, וזאת לאור העובדה כי מדובר במחנה קיץ אשר משלב שפע של פעילויות בכל שעות היממה. נערים אשר מגיעים לגיל 13 הם בעלי בשלות רגשית גבוהה ולכן החשיפה לנערים ונערות באותם גילאים יכולה לספק להם לא רק חוויה בלתי נשכחת אלא גם אפשרות להכרות עם ילדים יהודים מכל העולם, כמו גם לחזק את השפה האנגלית. נערים אשר נסעו למחנה קיץ בארה"ב דיווחו על חוויה בלתי נשכחת אשר ניתנה להם במסגרת החגיגות, ולכן אם אתם רוצים לספק לנער מתנה לבר מצווה ייחודית אך גם כזו אשר מעניקה ערך מוסף, אין ספק כי מחנה קיץ בארה"ב מהווה אפשרות מצוינת ואטרקטיבית במיוחד בעבור חתן הבר מצווה.

ערכת תפילין

מתנה לבר מצווה אותה תוכלו להעניק היא ערכת תפילין אשר נעשה בהתאמה אישית, כאשר כיום באמצעות חברה מקצועית תוכלו להעניק לנער תפילין רקומים עם שמו, בעלות כספית אטרקטיבית. מדובר בערכה אשר כוללת תפילין, קיפה וכן תיק רקום אותו יכול לקחת נער בר המצווה למעמד העלייה לתורה, ומשום כך מדובר במתנה שווה אך גם כזו עם משמעות רוחנית גבוהה.

טיול משפחתי באירופה

מתנה שווה אך גם מגבשת במיוחד היא טיול משפחתי באירופה, אליו תוכלו לצאת עם נער בר המצווה לקראת האירוע או לאחריו. מדובר בטיול אותו ניתן לארגן באמצעות חברה אשר מציעה טיולי משפחות לאירופה, או באופן עצמאי. עם זאת, במידה ואתם רוצים שהנער יכיר בני נוער אחרים בגילו אשר חוגגים גם הם בר/בת מצווה, מומלץ ליצור קשר עם חברה אשר מאגדת משפחות לכדי טיול במדינות באירופה אשר כוללות את צרפת, בלגיה, גרמניה ועוד וכן ביקור באטרקציות מרכזיות אשר מתאימות במדויק לגיל 13 וכן למתכונת משפחתית.